احساس خودکشی می‌ کنید؟
نوشته شده توسط : رعنا

لاغری و تناسب اندام می‌تواند چیزی باشد که هر کسی به آن نیاز دارد و نبود آن می‌تواند احساس بسیار بدی را به هر کسی القا کند. ما امروز در این مطلب می‌خواهیم درمورد احساسات و ترس هایی که در نبود این نیاز طبیعی برای داشتن اعتماد به نفس به وجود بیاید بیشتر صحبت کنیم و این موضوع را باز کنیم. با ما همراه باشید.

فکر به خودکشی

مهم نیست هم اکنون چقدر درد و ناراحتی را تجربه می کنید، شما تنها نیستید. بسیاری از ما در مقاطعی از زندگی به خودکشی فکر کرده ایم. احساس خودکشی یک نقص شخصیتی نیست و به این معنی نیست که شما دیوانه، ضعیف، یا دارای ایراد هستید. این فقط بدین معنی است که درد شما بیشتر از آن است که اکنون بتوانید با آن کنار بیایید. اما با گذشت زمان و دریافت حمایت می توانید بر مشکلات خود غلبه نمایید و درد و احساس خودکشی از بین خواهد رفت.

همه چیز را درمورد کالری بدانید.

برخی از بهترین، تحسین برانگیزترین و با استعداد ترین افراد نیز همین حسی که شما دارید را داشته اند. بسیاری از ما وقتی احساس افسردگی و ناامیدی داشته ایم، به فکر پایان دادن به زندگی خود بوده ایم. اما می توان درد و رنج ناشی از افسردگی را درمان نموده و امید تازه ای به دست آوریم. شرایط کنونی شما مهم نیست؛ افرادی هستند که به شما احتیاج دارند، مکان هایی هستند که می توانید در آن ها تغییر ایجاد کنید، و تجربیاتی هستند که می توانند به شما یادآوری کنند که زندگی ارزش زیستن دارد. مقابله با مرگ و بازگشت به زندگی به شهامت واقعی نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاغری شکم و پهلو اینجا کلیک کنید.

دلیل احساس خودکشی

انواع مختلف دردهای عاطفی می توانند به افکار خودکشی منجر شوند. دلایل این درد در هر یک از ما می تواند متفاوت باشد و توانایی کنار آمدن با درد در افراد مختلف متفاوت است. همه ما متفاوت هستیم. با این وجود، دلایل مشترکی وجود دارد که ممکن است باعث شود ما افکار و احساسات خودکشی را تجربه کنیم.

ممکن است به نظر برسد که درد و ناراحتی شما هرگز پایان نخواهد یافت، ولی درک این نکته مهم است که بحران ها معمولا موقتی هستند. راه حل  ها غالبا پیدا می شوند، احساسات تغییر می کنند، و اتفاق های مثبت غیر منتظره رخ می دهند. به یاد داشته باشید: خودکشی یک راه حل دائمی برای یک مشکل موقتی است. فرصت لازم برای تغییر اوضاع و فروکش کردن درد را به خودتان بدهید.

حتی اگر هم اکنون اینگونه به نظر نرسد، ولی افراد زیادی هستند که می خواهند در این دوران سخت به شما کمک کنند. از کسی کمک بگیرید. همین الان این کار را بکنید. اگر در مرحله شماره ۱ فوق، مدت زمان ۲۴ ساعت یا یک هفته را به خود قول داده اید، از این زمان استفاده کنید و به دیگران بگویید که به شما چه می گذرد.

درمورد رژیم های لاغری بیشتر بدانید.

سخن نهایی

احساس خودکشی می‌تواند چیزی باشد که هر کسی در یک برهه زمانی آن را تجربه کرده باشد. ما امروز تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این شرایط به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: